The essential purpose of astrology…is not so much to tell us what we will meet on our road, as it is to suggest how to meet it — and the basic reason for the meeting. Which quality in us, which type of strength is needed to go through any specific phase of our total unfoldment as an individual person”. ~Dane Rudhyar

אסטרולוגיה מוכרת לאנושות במשך מחזורי ירח רבים רבים. מימי בבל ומסופוטמיה ויש האומרים שאף לפני כן. הכוכבים תמיד היו בשמים משחר הבריאה ולכן גם היחס שלנו אליהם תמיד היה. ההתבוננות בהם, בסמליות של שמותיהם, מאפשרת לנו לדעת יותר על עצמנו, סביבתנו ועל הקיום והחיים. בעבר האסטרולוגיה והאסטרונומיה היו קשורות ועבדו יחד בשיתוף פעולה. בזמנים המודרנים, עם התפתחות המדע והתניותיו נוצר נתק בין האסטרולוגיה לאסטרונומיה, אולם הנתק הזה הוא ברמת ההכרה האנושית. כל השאר ממשיך כשהיה.

ישנן שיטות וגישות שונות תחת המטריה של האסטרולוגיה. לכל שיטה יש לפעמים חישובים שונים או טכניקות שונות לניתוח מפת הלידה, אולם בסופו של יום כל השיטות עובדות ומשרתות את הצרכים שלנו כבני אדם להמשיך ולהתפתח. חשוב לזכור שאנחנו לא פה בשביל להמציא את האסטרולוגיה מחדש, אלא לגלות אותה מחדש. אנחנו יכולים להבין את הגישות העתיקות ועם זאת לדעת לחבר את הידע הזה למקום שבו אנחנו נמצאים בו עכשיו.

אסטרולוגיה היא כלי עוצמתי ומדויק הנותן לנו הבנה ובהירות לגבי בחירות הנשמה לחיים בכאן ועכשיו, מעוררת את התודעה שלנו ומסייעת בהבנת התהליכים שאנו עוברים בחיינו. כמו כן האסטרולוגיה ההתפתחותית היא כלי עזר עבורנו כדי לבחור בחירות טובות יותר ולשפר את הדרך בה אנו מגשימים את עצמנו. דרך המפה האסטרולוגית אנחנו מביטים ומזהים את הדפוסים ומה עומד בבסיסם, מהו המקום שממנו יכול להגיע הפתרון והריפוי.

מפת הלידה היא קבועה, לא משתנה. היא מראה את מערך הכוכבים לפי תאריך, שעה ומקום הלידה ומראה את הנתונים הבסיסיים שעימם האדם יכול לעבוד, ללמוד ולהתפתח. מפת הלידה מציעה אפשרויות שונות, והדברים תלויים בחלקם בבחירותיו של האדם במהלך חייו והוא האחראי לבחירותיו. כאשר נבין שאנחנו לא פאסיביים בהשתתפות שלנו בחיים ויש לנו יכולת להשפיע ולקחת אחריות, החיים שלנו ישתנו מן הקצה אל הקצה. גם אם לפעמים אנחנו מרגישים שהבחירות שלנו מוגבלות, ברמה מסוימת הן באמת כאלו. אנחנו בוחרים מתוך הדברים שאנחנו מכירים ויודעים, מרגישים בטוח איתם בדר"כ. כאשר אנחנו מתבוננים במפה האסטרולוגית יכולות להפתח עבורנו מגוון רחב יותר של אפשרויות שעדיין לא היינו מסוגלים לתפוס אותן בתודעה. בניתוח מפת הלידה אנחנו מתחילים להעלות את האפשרויות ואת המודעות לאפשרויות בחיינו, לדברים ולמקומות שאנחנו יכולים להגיע אליהם. כמה רחוק נלך? זה תלוי בנו ובהתניות שאנחנו כבולים אליהם.

במפת הלידה ניתן לזהות מטענים רגשיים ודפוסים אשר יכולים לחסום את האדם ולעכב את התפתחות המודעות, וע"י התובנות האלו והתבוננות מעמיקה לתוך הצרכים האישיים נוכל להבין כיצד ניתן לעבוד עם הפוטנציאל הטמון במפה כדי לממשו בצורה הטובה ביותר, הכל בהקשר לחיים הנוכחיים, לרגע ולזמן בהווה.

 האם אנשים שנולדו באותו זמן ומקום יהיו בדיוק אותו הדבר ויקבלו ניתוח אסטרולוגי דומה?

האסטרולוגיה היא שפה של סמלים העובדת בקשר ישיר עם מפת הלידה והאדם שמביא איתו סיפור מסוים. לכן אי אפשר לצפות שלכל אדם תינתן אותה התשובה, גם אם יש שתי מפות לידה זהות. המשותף לכולנו הוא שאנחנו מחפשים ביטחון, מערכות יחסים, ובאופן כללי את הדרך הנוחה ביותר לחיות את החיים שלנו, אולם לכל אחד מאתנו יש את הגרסה שלו לכיצד ניתן לחיות וגם את הסיפור שלו שמספר מדוע הוא רוצה מה שהוא רוצה ומה המניעים שלו לעשות משהו אחד ולא אחר.

האם אסטרולוגיה היא מדע מדויק?

המדע המודרני מחפש תשובות אמפיריות, נוסחאות מדויקות, אולם כשמדובר בבני אדם יש לנו מרכיב אנושי אשר מתבל את הסיפור האישי של כל אחד מאתנו. בנוסף ההתפתחות שלנו כבני אדם אינה חד ממדית אלא רב ממדית. אנחנו לא מורכבים רק מגוף פיזי אלא יש מימד רגשי, מנטלי ורוחני בחיינו. הדיוק יהיה בהתייחסות למפת הלידה מתוך לקיחה בחשבון של המקום שבו האדם נמצא כרגע בחייו. כך האסטרולוג יוכל להעריך ולנתח בצורה יותר מדויקת את מפת הלידה ולתת לאדם היושב מולו את העזרה לה הוא זקוק. מוזמנים להיכנס לאתר מחקרים באסטרולוגיה לעוד מידע על אסטרולוגיה ומדע.

האם ניתן לחזות את העתיד ע"י אסטרולוגיה?

התחזיות האסטרולוגיות יכולות לתת לנו תמונת מצב של תכנים כלליים אותם נפגוש בדרך, אולם כיצד נוכל לפגוש אותם ומה יהיו הבחירות של כל אדם לא ניתן לומר. אם האדם בוחר להישאר עם אותם דפוסים ותבניות מגבילות ואינו פותח את עצמו לאפשרויות המוצעות לו, סביר להניח שיהיה ניתן לחזות פחות או יותר את המהלכים העתידיים. אולם, חיינו אינם מנותבים רק ע"י גורל קבוע מראש אלא גם על ידי בחירה חופשית. התמהיל של שניהם מביא איתו את סיפור חיינו, ואם נבחר לעבוד בצורה מודעת בכאן ועכשיו לא יהיה לנו כל צורך בניבוי העתיד.

על אילו נתונים מתבססת מפת הלידה?

כדי להרכיב מפת לידה אנו זקוקים לתאריך, מיקום וזמן מדויק ככל שניתן של רגע הלידה. לפי כל הנתונים האלו נקבעת מפת הלידה, שנשארת קבועה ואינה משתנה.

מפגש אישי אורך כשעה וחצי, ובו נתמקד בהבנת השילוב של החיים ובחירותיך עם מפת הלידה שלך, וכיצד ניתן להשתמש בפוטנציאל האישי בדרך יצירתית ומועילה יותר.  חשוב מאוד לזכור שאסטרולוגיה היא כלי לייעוץ וריפוי ומיקוד יכולת קבלת ההחלטות שלנו, ולא למתן נבואות.

על מנת לקבל תמונה מציאותית רצוי לברר את שעת הלידה המדויקת דרך בית החולים שבו נולדתם או דרך משרד הפנים 3450*

 למידע נוסף ולקביעת יעוץ אישי צרו קשר