לימודי אסטרולוגיה למתחילים

עם גלי סאט פוראן ליבנה

26 נובמבר 2015 – 4 פברואר 2016

 קורס יסודות להכרת שפת האסטרולוגיה ככלי ליעוץ והתפתחות אישית ורוחנית

אסטרולוגיה היא מקור ידע רחב ואינסופי וכלי להתפתחות אישית ומודעות. בעזרת האסטרולוגיה אנחנו יכולים להבין את עצמנו ואת האירועים בחיינו טוב יותר, ולעשות החלטות מתאימות ונכונות יותר עבורנו. לכל בחירה שנעשה יש סיבה וע"י ניתוח מפת הלידה אנחנו יכולים להבין את הסיבות והמניעים שהביאו אותנו לקחת החלטה או פעולה מסוימת.

התכנית הלימודית שאני מציעה מבוססת על ניסיוני בתחום האסטרולוגיה של התפתחות הנשמה, ומאפשרת לתלמיד לקבל בסיס טוב ומעמיק להבנת השפה האסטרולוגית והבנה נרחבת ומעמיקה של כל סמל במפת הלידה. מכיוון שאסטרולוגיה אינה נלמדת על רגל אחת ודורשת לימוד והפנמה של החומר כמו גם תרגול, הקורס השלם מחולק לכמה חלקים, ואפשר להירשם לכל חלק בנפרד ללא התחייבות לחלקים האחרים. עם הידע שתקבלו בקורס המתחילים תוכלו להמשיך הלאה בכל דרך שתבחרו. הקורס הבסיסי מאפשר לכם ללמוד את השפה האוניברסלית של האסטרולוגיה שבה משתמשים בכל הגישות.

גלי סאט פוראן מלמדת בגישה של התפתחות התודעה, כלומר אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שכל אחד מאתנו הגיע לחיים בכדור הארץ על מנת לעבור שיעורים התפתחותיים מסוימים, ודרך המפה האסטרולוגית אנחנו יכולים לגלות עוד על המסע ההתפתחותי שלנו בכאן ועכשיו, היכן יש לנו צורך לנקות קארמה והיכן יש לנו בחירה חופשית.

מה נלמד בקורס היסודות?

בחלק הראשון של הלימודים תלמדו את יסודות האסטרולוגיה, כולל פילוסופיה, היסטוריה, קצת אסטרונומיה וכמובן המרכיבים הבסיסיים של המפה האסטרולוגית: כיצד לזהות את הסמלים, על הארכיטיפים / המזלות, האלמנטים והאיכויות, הפלנטות והבתים.

לאלו מכם שירצו להמשיך ולהעמיק תוכלו להצטרף ללימודי המשך, בהם נלמד עוד לעומק ולרוחב התכנים שנלמדו.

למי הלימודים מתאימים?

לכל מי שרוצה להתחיל תהליך אישי של מודעות וחקירה עצמית, למי שרוצה כלי עוצמתי ליעוץ ועזרה לאחרים. אתם יכולים להגיע ללא ידע קודם, או גם אם יש לכם ידע קודם עדיין תוכלו ללמוד דברים חדשים ולחזור על הבסיס. ניתן להצטרף גם לחלק מהשיעורים בתיאום מראש.
עוד על הלימודים:
*הלימודים יתקיימו בכיתה אינטרנטית, בנוחות של ביתכם, וכמו כן תקבלו גישה נוספת לשיעורים לאחר מכן. דרוש מחשב, חיבור לאינטרנט. אין חובה למצלמה ומיקרופון, עם זאת מומלץ להיות עם מיקרופון בשימוש על מנת לשאול שאלות בזמן השיעור במידת הצורך.
השיעור הראשון יהיה ב- 26 בנובמבר בשעה 19:30 עד 21:30

* אתם מוזמנים לשיעור ראשון ללא התחייבות!

* השיעורים שבועיים וכל שיעור יהיה כשעתים (יכול להיות שקצת יותר לפעמים)

* בנוסף יתקיים מפגש סיכום בסוף החלק הראשון אשר בו נפגש לכוס תה או קפה, לתרגול ולהכרות אישית – המפגש הוא בונוס וללא תשלום.

* הקורס כולל שיעורים בכיתה האינטרנטית ותרגול בבית.

* במקרה ולא יכולתם להגיע לשיעור מסוים תקבלו גישה להקלטה של השיעור, את החומר הכתוב ואם הדברים לא יהיו ברורים עבורכם אני תמיד זמינה להבהרות ולשאלות במייל.

* אם מסיבה כלשהי לא תוכלו ללהמשיך בקורס לאחר שהתחייבתם, תוכלו להגיע לקורס הבא ללא תוספת תשלום. (אינני יכולה להתחייב על מועדים נוספים של קורסים מראש. בדר"כ נפתח פעם בשנה).

* לתלמידים חוזרים שכבר עשו את קורס המתחילים – ההשתתפות בשיעור היא על בסיס מקום פנוי ובעלות של 80 ש"ח לשיעור.

* פתיחת הקבוצות מותנית במספר המשתתפים ותוכן השיעורים נתון לשינויים במהלך הקורס.

 

עלות ל- 10 שיעורים: 1500 ₪ כולל מע"מ וחומרי עזר כתובים. ניתן לשלם ב – 4 תשלומים באשראי, פייפאל או העברה בנקאית

להרשמה והודעה על השתתפותכם בשיעור הראשון שלחו מייל עם שמכם המלא וטלפון ותקבלו קישור לכניסה לשיעור: healingstar11@gmail.com

גלי סאט פוראן ליבנה מוסמכת ISAR.CAP (ארגון אסטרולוגי בינלאומי מהמובילים בעולם) משמשת כנציגת הארגון ומנהלת את תכנית ההסמכה שלו בארץ. גלי מלמדת אסטרולוגיה למתחילים ומתקדמים, נותנת יעוצים אישיים ומרצה בכנסים בארה"ב, מקסיקו ובישראל וכמו כן גם מארגנת כנסי אסטרולוגיה בארץ ופועלת לקידום האסטרולוגיה בישראל.

גלי סאט פוראן מלמדת גם קונדליני יוגה בשיעורים וקורסי מורים בארץ ובאירופה ועוסקת במוסיקה ושירה מקודשת. www.healingstar11.com

להרשמה ופרטים נוספים צרו קשר

 

תכנית הלימודים שלב 1 – יסודות האסטרולוגיה

26.11.2015 – שיעור מבוא: מהי אסטרולוגיה? כיצד אנחנו יכולים לעבוד עם הידע האסטרולוגי במאה ה 21? ועוד על ההיסטוריה, הפילוסופיה של האסטרולוגיה וקצת על אסטרונומיה

3.12.2015 – האלמנטים, האיכויות, ההמיספרות והרבעים

10.12.2015 – 12 הארכיטיפים: חלק א' טלה, שור, תאומים, סרטן

17.12.2015 – 12 הארכיטיפים חלק ב'  אריה, בתולה, מאזנים, עקרב

24.12.2015 – 12 הארכיטיפים חלק ג' קשת, גדי, דלי, דגים

31.12.2015 – הפלנטות האישיות: ירח, שמש, מרקורי, ונוס, מרס, יופיטר

7.1.2016 – סאטורן והפלנטות הטראנס-פרסונליות אוראנוס, נפטון ופלוטו

14.1.2016 – כירון, הדרקונים של הירח ועוד נקודות וגופים שמימיים

21.1.2016 – הבתים, שיטות בתים, משמעות והצבת הפלנטות במזל ובית, אפמריס

28.1.2016 – היבטים קלאסיים: צמידות, מולות, סקוור, טריין וסקסטייל, איך מחברים הכל ביחד

4.2.2016 – מפגש בונוס בתל אביב: תרגול והכרות- איך מחברים הכל ביחד