הצטרפו אלינו לוובינר מיוחד עם תחזית אסטרולוגית לשנת תשפ"ה

היום(s)

:

שעה(s)

:

דקה(s)

:

השני(s)

לרגל ראש השנה תשפ״ה, האסטרולוגים הבכירים בישראל – גלי ליבנה, מעיין מדזיני, וגיא מטרסו שמחים לארח אותכם לוובינר מיוחד שיעסוק בתחזית אסטרולוגית לשנת תשפ״ה.

הוובינר יחולק ל-2 חלקים, בחלק הראשון – הרצאות של כל אחד מהמרצים, בחלק השני – פאנל שאלות ותשובות (ניתן לשלוח את השאלות מראש למרצים)

נושאי ההרצאות בוובינר:

גלי ליבנה – מדינת ישראל בראי האסטרולוגיה ההודית: השיעורים הנשמתיים והקרמתיים של המדינה 

מעיין מדזיני – שנת תשפ"ה ותהליכים אסטרולוגיים: פלוטו, נפטון, שבתאי, אוראנוס וציר הדרקונים מטיילים בין מזל למזל ואיך זה משפיע עלינו

גיא מטרסו – השפעת מעברי הכוכבים על 12 המזלות בשנת תשפ״ה – הזדמנויות מול אתגרים בכל תחומי החיים

ההשתתפות פתוחה לכולם ולכולן, ללא עלות!

בהרשמה מראש בלבד

המרצים בוובינר ונושאי ההרצאות

מעיין מדזיני

שנת תשפ"ה ותהליכים אסטרולוגיים: פלוטו, נפטון, שבתאי, אוראנוס וציר הדרקונים מטיילים בין מזל למזל ואיך זה משפיע עלינו

מעיין מדזיני, מוסמכת ISAR.CAP, ובוגרת תואר שני באסטרונומיה ואסטרולוגיה תרבותית באוניברסיטת וויילס טריניטי סנט דייוויד. עוסקת ומלמדת אסטרולוגיה בישראל. מעין משלבת את עקרונות האסטרולוגיה העתיקה עם המודרנית ששמה דגש על התפתחות הנשמה וכל מה שביניהן.

למעין יש ערוץ יו-טיוב פופולרי לתחזיות אסטרולוגיות. בנוסף, היא מלמדת קורסים באסטרולוגיה למתחילים ולמתקדמים באווירה תומכת, עם דגש על שיפור החשיבה האסטרולוגית ומתן כלים לקריאת מפה אסטרולוגית שלמה.

לאתר הבית של מעין

גיא מטרסו

השפעת מעברי הכוכבים על 12 המזלות בשנת תשפ״ה – הזדמנויות מול אתגרים בכל תחומי החיים

גיא מטרסו הינו אסטרולוג מקצועי ומנוסה בעל ותק של מעל 20 שנים, מומחה באסטרולוגיה הוררית, בעל תעודות הסמכה ISAR CAP ו- NCGR PAA LEVELII.

גיא יועץ ומלמד אסטרולוגיה בכל הרמות. הוא הגלובל דירקטור של ארגון ISAR בישראל.

לאתר הבית של גיא

גלי ליבנה

מדינת ישראל בראי האסטרולוגיה ההודית: השיעורים הנשמתיים והקרמתיים של המדינה

גלי ליבנה, מוסמכת ISAR.CAP, היא יועצת אסטרולוגית ומלמדת קורסי אסטרולוגיה למתחילים ומתקדמים בגישה מערבית של התפתחות המודעות ואסטרולוגיה הודית – ג'יוטיש. גלי מארגנת כנסי אסטרולוגיה בארץ ומרצה בכנסים וסדנאות בישראל, ארה"ב ומקסיקו. החל משנת 2012 ועד שנת 2023 היא ייצגה את ארגון האסטרולוגיה הבינלאומי ISAR, וניהלה את תכנית ההסמכה של הארגון בארץ. גלי היא ממקימי אתר אוראניה אסטרולוגיה וכמו כן הקדישה מזמנה ללימוד של מחקרים אמפיריים בתחום האסטרולוגיה, והקימה אתר העוסק בנושא. כאסטרולוגית, גלי מתמקדת בהתפתחות ומודעות של האדם מתוך התבוננות פילוסופית על הדברים. מדוע הדברים קורים כפי שהם קורים, מהם הכוחות המניעים אותנו ומה ניתן לעשות על מנת להשתחרר מן הדפוסים וההרגלים המעכבים והחוסמים הן שאלות שנעלה בפגישה האישית.
כמו כן גלי היא מורה מוסמכת לקונדליני יוגה, והיא מכשירה מורים לקונדליני יוגה בארץ ובעולם. גלי גם עוסקת במוסיקה וכיום מתמקדת בטכניקת השאבאד גורו ומנחה מעגלי קירטאן ושירה מקודשת ממסורות שונות.
גלי בעלת תואר שני M.A בפילוסופיה מאוניברסיטת תל-אביב, בהתמקדות בפילוסופיה הודית ולימודי סנסקריט.

לאתר הבית של גלי

לאתר מחקרים באסטרולוגיה

ערוץ יוטיוב שיחות על אסטרולוגיה

החלק האחרון של הוובינר יהיה פאנל הפתוח לשאלות הקהל. נוכל להתייחס קודם לשאלות שנשלחו מראש, במידה ולא נענו כבר במהלך הפרזנטציות. נשמח שתשלחו לנו את שאלותיכם מראש.